РЕКОМЕНДАЦІЇ БАТЬКАМ ЩОДО ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

ПІД ЧАС КАРАНТИНУ

з 12.05.2020 по 15.05.2020 року

 

Тема тижня: Про минуле серце пам'ять зберігає

Понеділок 11.05.2020

ВИХІДНИЙ

 

 Вівторок 12.05.2020

 

 Заняття 1: Логіко - математичний розвиток.

 Тема: Геометричні фігури (незалежність назви від розміру). Орієнтування у часі (довго-недовго).

 

Заняття 2: Розвиток мовлення.

Тема: Звуки Ж, З. Букви Ж, З.

 

Заняття 3: Ознайомлення з соціумом.

Тема: Подорож Україною.

 

Заняття 4: Фізкультура

 

Д/гра "Пори року". Слухання музики А.Вівальді "Весна"

 

Середа: 13.05.2020

 

 Спостереження за транспортом: на дорозі  багато сільськогосподарськоі техніки, чому? Що роблять трактори в полі?

 

 Заняття1: Художня література.

 Тема: Розповідь казки "Три доньки".

 

 Заняття 2: Музичне

1. Слухання музичних творів

2. Розучування дитячих пісень

3. Танцювально - ритмічні рухи

 

Заняття 3: Логіко - математичний розвиток.

Тема: Лічба предметів. Рівність і нерівність груп предметів. Порівняння за величиною.

             

  

 Четвер: 14.05.2020

 

 Розглядання  ілюстрацій "Праця в природі навесні". Заучування приказки "Весна рік годує".

 

 Заняття 1: Ознайомлення з соціумом

 Тема: Праця в сільському господарстві.

 

 Заняття 2. Розвиток мовлення.

 Тема:Бесіда "Увага! Вулиця!"

 Безпека життєдіяльності дитини "Ігри біля дороги".

 

Заняття 3:  Фізкультура

 

П'ятниця : 15.05.2020

 

 Вправа "Городники".Д/гра "Що в квітнику, а що на городі? "Хвилинки милування природою.

 

Заняття 1: "Ознайомлення з природою".

Тема: Дикі тварини. Життя весною. Читання "Хто як весну зустрічає".

 

Заняття 2: Фізкультура

 

Заняття 3: Малювання

Тема : Подорож на місяць.

Читання творів про весну,загадки про весняні явища.

26 квітня відзначають 34-у річницю аварії на Чорнобильській АЕС.

26 квітня 1986 року на четвертому енергоблоці Чорнобильської АЕС стався потужний вибух, що спричинив руйнування частини реакторного блоку і машинного залу.

Внаслідок вибуху виникла пожежа, яка перекинулася на дах третього енергоблоку. Майже відразу на місце аварії приїхали пожежники. Вогонь гасили до 5-ї ранку. Однак всередині самого четвертого блоку його вдалося ліквідувати лише 10 травня, коли більша частина графіту згоріла.

Після вибуху і пожежі утворилася радіоактивна хмара, яка накрила не тільки території сучасної України, Білорусі та Росії, а й території багатьох європейських країн – Швеції, Австрії, Норвегії, Німеччини, Фінляндії, Греції, Румунії, Словенії, Литви, Латвії. За Міжнародною шкалою ядерних подій (INES) цю аварію класифікували за найвищим – сьомим рівнем небезпеки.

Спочатку Москва і керівництво УРСР приховували факт аварії і наслідки екологічної катастрофи. Тільки 28 квітня в СРСР з’явилося перше офіційне повідомлення про аварію. У перші дні після аварії було евакуйовано населення 10-кілометрової зони, в подальшому зону евакуації розширили до 30 кілометрів.

Для запобігання поширенню радіації наприкінці 1986 року зруйнований реактор накрили спеціальним «саркофагом». За оцінками фахівців, під ним залишилося близько 95% палива, яке було в реакторі на момент аварії, а також значна кількість радіоактивних речовин, які складаються із залишків зруйнованого реактора. З міркувань безпеки 15 грудня 2000 року роботу Чорнобильської АЕС було припинено. У той же час об’єкт «Укриття», зведений 1986 року, поступово руйнувався.

Україна звернулася до міжнародного співтовариства щодо проведення конкурсу проектів для перетворення об'єкта «Укриття». У 2004 році був проведений тендер на проектування і будівництво нового конфайнмента. Його будівництво почалося у 2012 році, а завершили у листопаді 2016 року

Установка укриття дозволила перейти до робіт з демонтажу конструкцій, вилучення і подальшої утилізації паливовмісних і радіоактивних матеріалів.




  РЕКОМЕНДАЦІЇ БАТЬКАМ ЩОДО ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

ПІД ЧАС КАРАНТИНУ

з 30.03.2020 по 03.04.2020 року

 

Тема тижня: Праця дорослих навесні

Понеділок 30.03.2020

 

   Читання вірша А.Костецького"ВСЕ ПРОКИДАЄТЬСЯ ПОВОЛІ",Розповідь вихователя "Весна іде,нехай усе радіє".

 

Заняття 1. Ознайомлення з соціумом

Тема: " Геть хвороби"(Валеологія)

 

Занятття 2: Музичне

1. Слухання музичних творів

2. Розучування дитячих пісень

3. Танцювально - ритмічні рухи

 

Заняття 3: Ознайомлення з природою

Тема: Бесіда про повітря, вітер. Читання В.Сухомлинського "Весняний вітер".

 

Заняття 4: Аплікація

Тема: "Квіти весняні"

 Бесіда з безпеки життєдіяльності "Правила безпечного поводження в природі".

 

Вівторок 31.03.2020

Спостереження за працею людей біля будинків, для чого вони прибирають територію?

 

 Заняття 1: Логіко - математичний розвиток.

 Тема: Геометричні фігури (незалежність назви від розміру). Орієнтування у часі (довго-недовго).

 

Заняття 2: Розвиток мовлення.

Тема: Звуки Ж, З. Букви Ж, З.

 

Заняття 3: Ознайомлення з соціумом.

Тема: Подорож Україною.

 

Заняття 4: Фізкультура

 

Д/гра "Пори року". Слухання музики А.Вівальді "Весна"

 

Середа: 01.04.2020

 

 Спостереження за транспортом: на дорозі  багато сільськогосподарськоі техніки, чому? Що роблять трактори в полі?

 

 Заняття1: Художня література.

 Тема: Розповідь казки "Три доньки".

 

 Заняття 2: Музичне

1. Слухання музичних творів

2. Розучування дитячих пісень

3. Танцювально - ритмічні рухи

 

Заняття 3: Логіко - математичний розвиток.

Тема: Лічба предметів. Рівність і нерівність груп предметів. Порівняння за величиною.

             

 Читання та обговорення казки "Як Квітень до Березня в гості їздив".

 

 Четвер: 02.04.2020

 

 Розглядання  ілюстрацій "Праця в природі навесні". Заучування приказки "Весна рік годує".

 

 Заняття 1: Ознайомлення з соціумом

 Тема: Праця в сільському господарстві.

 

 Заняття 2. Розвиток мовлення.

 Тема:Бесіда "Увага! Вулиця!"

 Безпека життєдіяльності дитини "Ігри біля дороги".

 

Заняття 3:  Фізкультура

 

П'ятниця : 03.04.2020

 

 Вправа "Городники".Д/гра "Що в квітнику, а що на городі? "Хвилинки милування природою.

 

Заняття 1: "Ознайомлення з природою".

Тема: Дикі тварини. Життя весною. Читання "Хто як весну зустрічає".

 

Заняття 2: Фізкультура

 

Заняття 3: Малювання

Тема : Подорож на місяць.

Читання творів про весну,загадки про весняні явища.




  РЕКОМЕНДАЦІЇ БАТЬКАМ ЩОДО ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
    ПІД ЧАС КАРАНТИНУ З 23.03.2020 по 27.03.2020 року

 

Тема тижня: Дружба

 

Понеділок 23.03.2020

Бесіда: " Хто такий друг ". Розглядання ілюстрацій на тему "Хто вміє дружити, а хто ні".

Заняття 1. Ознайомлення з соціумом

Тема: " Я чистенький , я гарненький"( валеологія)

 

Занятття 2: Музичне

1. Слухання музичних творів

2. Розучування дитячих пісень

3. Танцювально - ритмічні рухи

 

Заняття 3: Ознайомлення з природою

Тема: Народження перших квітів

 

Безпека життєдіяльності дитини " Особиста гігієна ".

 

Вівторок 24.03.2020

Читання вірша І. Січовика " Є у мене вірний друг",  Морально- етична бесіда " Старий друг- кращий за нових двох".

 Заняття 1: Логіко - математичний розвиток.

 Тема: Вимірювання довжини предмета (умовна мірка),

 орієнтування в часі (швидко, повільно).

Заняття 2: Розвиток мовлення

Тема: Звуки Б,В,Д Букви Б,В,Д

Заняття 3: Ознайомлення з соціумом

 Тема: Народна символіка - криниця

Заняття 4: Фізкультура

 

Самостійна художня діяльність " Портрет друга"

 

Середа: 25.03.20209

 

 Бесіда " Гратися треба дружно"

 Слухання вірша Ш.Амонашвілі "Моє"

 Вправа "Чим ти можеш поділитися"

 Заняття1: Художня література

 Тема: Переказ твору М.Трублаїні " Про дівчинку Наталочку та сріблясту рибку"

 Заняття 2: Музичне

1. Слухання музичних творів

2. Розучування дитячих пісень

3. танцювально - ритмічні рухи

 

Заняття 3: Логіко - математичний розвиток

 Тема: Склад числа з одиниць

             Дні тижня

 

 Заняття 4: Ліплення

 Тема: Їжачок

 

 Четвер: 26.03.2020

 

 Етична бесіда : " Чи можна дружити за цукерку чи іграшку".

 Вправа " День народження у друга"

 Заняття 1: Ознайомлення з соціумом

 Тема: Д/гра" На чому я подорожую"

 Заняття 2. Розвиток мовлення

 Тема: Вивчення на пямять вірша "Л .Забашти " Жайвір"

 Читання твору Г.Чубач " Прилетіли гусоньки рано"

 Заняття 3:  Фізкультура

 

П'ятниця: 27.03.2020

 

Бесіда: "Коли дружба допомогає, а коли заважає"

Етюд " Добрий друг"

Заняття 1: " Ознайомлення з природою"

Тема: Бесіда про дерева

читання Д.Мегелик " Вербичка" В. Чухліб " Рости кленочку"

 

Заняття 2 : Фізкультура

Заняття 3: Малювання

Тема : Весна прийшла

Читання та обговорення творів про дружбу. Вчити правильно оцінювати поведінку героїв.



  РЕКОМЕНДАЦІЇ БАТЬКАМ ЩОДО ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

 під час карантину з 16.03.2020 по 20.03.2020 року

 

Тема тижня: Земля наш спільний дім.

 

Понеділок: 16.03.2020

 

Бесіда: Планета Земля- наш спільний дім. Розглядання глобусу.

Д/г " Що означають кольори на глобусі"

 

Заняття 1: Ознайомлення з соціумом.

Тема: Наша країна

 

Заняття 2 : Музика

Слухання музичних творів

Розучування дитячих пісень

Танцювально - ритмічні рухи

 

Заняття 3: Ознайомлення з природою

Тема: Таємниці неживої природи

 

Заняття 4: Аплікація

Тема: Весняна гілочка

Бесіда: Людина - частина природи. Обмін думками:"Чому потрібно берегти природу"

 

Вівторок 17.03.2020

 

Розглядання фото дітей різних національностей. Розповідь Як живуть діти в різних країнах.

обмін думками " Що таке національність".Слухання музики різних народів світу.

 

Заняття 1: Логіко-математичний розвиток.

Тема:Ціле та частини.Лічба.

 

Заняття 2: Розвиток мовлення.

Тема: Букви К,Л,Н. Звуки (К),(Л),(Н).

 

Заняття 3: Ознайомлення з соціумом.

Тема: Бесіда про дружбу і товаришування.Читання оповідання В. Сухомлинського "Велике і маленьке".

 

Заняття 4: Фізкультура.

 

 

  Середа 18.03.2020

 

Бесіда "Хто такі Земляни?".  Д/г " Подорож на інші планети".

Розглядання ілюстрацій про космос.

 

Заняття 1: Художня література.

Тема:Етична бесіда "Будь чуйним та уважним"

 

Заняття 2:Музика.

Слухання музичних творів.

Розучування дитячих пісень.

Танцювально-ритмічні рухи.

 

Заняття 3:Логіко-математичний розвиток.

Тема:Числа і цифри.Площинні геометричні фігури.

 

Настільно-печатні ігри:пазли,лото,розрізні картинки.

 

 

Четвер 19.03.2020

 

Читання вірша В.Мордань "Країна дитинства".Бесіда "Ми -маленькі діти на Землі великій".

 

Заняття 1:Ознайомлення з соціумом.

Тема:"Мова барвиста,мова багата..."

 

Заняття 2:Розвиток мовлення.

Тема:Складання колективної розповіді "Веснонька,весна,ти до нас прийшла".

 

Заняття 3 : Фізкультура.

 

Самостійна художня діяльність "Хай буде мир на всій Землі"

 

 

П'ятниця 20.03.2020

 

Бесіда -роздум "Чому ми такі різні?" Розповідь "Скільки у світі мов"

Розглядання ілюстрацій "Будинки народів світу"

 

Заняття 1 :Ознайомлення з природою.

Тема:Весняні зміни в житті птахів.

 

Заняття 2 :Фізкультура.

 

Заняття 3 :Малювання.

Тема:Ознайомлення з творами М.Приймаченко.

 

Читання улюблених казок.Літературна вікторина "Із якої казки".



ПОРАДИ БАТЬКАМ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ - COVID-19

Чим зайняти дошкільника на карантині?

Ситуація з коронавірусом змінюється щодня, все більше людей опиняються на карантині або в добровільній самоізоляції. Багато компаній переводять співробітників на віддалену роботу, школи поки працюють в режимі вільного відвідування, гуртки, спортивні секції і різні заходи скасовуються, місця розваг не працюють. Багато батьків дошкільнят приймають рішення залишити дитину вдома, щоб не підхопити вірус.

Чим же зайняти малюка, щоб вільний час провести з користю? З таким питанням ми звернулися до психолога сімейного центру «Кутузовський» Світлані Лепшиній. Розробіть новий режим дня.

Коли дитина відвідує дитячий садок, його режим дня розписаний - підйом в один і той же час, вдень дитячий сад, а ввечері - гуртки та секції. Вихідні батьки зазвичай намагаються розпланувати, передбачивши час для походу в кіно, розважальний центр, зустрічі з друзями. Але тепер звичний режим доведеться змінити. Складіть докладний розпорядок дня. В цей графік ви можете включити не тільки розвиваючі заняття для дитини, але і його обов'язки по дому, наприклад, допомога в приготуванні сніданку, прибирання своєї кімнати і т.д. Також важливо передбачити фізичну активність: чи буде це зарядка або танці під улюблену музику - вирішувати тільки вам. Розплануйте день так, щоб залишилося достатньо часу на відпочинок та ігри.

Робіть вироби ручної роботи.

Якщо зазвичай у вас немає часу майструвати щось разом, то зараз це відмінний час для спільної творчості. Творчий процес зближує дітей і батьків, допомагає краще пізнати один одного.

Ліпіть, малюйте, шийте, прикрашайте - робіть те, що подобається і освоюйте нові техніки. З готових виробів можна оформити виставку в кімнаті дитини.

Приготуйте разом щось смачне.

Діти люблять допомагати батькам на кухні з самого раннього віку. Разом спечіть пиріг або зробіть торт. Дозвольте дитині самій замісити тісто, не лайте, навіть,якщо все навколо буде посипано борошном, навпаки, похваліть за старання.

Запропонуйте дитині завести свою кулінарну книгу - нехай він придумає, як її оформити, а ви - допоможіть з усіма необхідними матеріалами.

Читайте книги.

Ніщо так не розвиває фантазію дитини як читання книги. Слова перетворюються в образи, герої оживають. Читання сприяє розвитку мови і збільшенню словникового запасу.

Напевно, у вас є список книг, які ви відкладали до кращих часів, тепер вони настали.

Грайте в настільні ігри.

Монополія, шашки, шахи, лото, уно, настільні ігри - відмінний варіант дозвілля для всієї родини. Навіть найпростіші настільні ігри роблять позитивний вплив на дитину, розвивають логіку, увагу, зорову пам'ять і уяву.

Заведіть город на підвіконні.

Все, що для цього потрібно - горщик із землею і пакетик насіння. Наочний посібник з природознавства готове. Висадивши рослину, поясніть дитині, як потрібно за ним доглядати, розкажіть, скільки буде потрібно часу, щоб щось виросло. Скільки буде радості, коли із землі з'явиться перший зелений паросток! Заодно і свіжу зелень до столу виростите, юний городник зможе пишатися своїми досягненнями.

 

Необхідно розуміти, що карантин - це тимчасовий захід, зовсім скоро життя повернеться в колишнє русло, а поки намагайтеся провести час з користю. Ставтеся до вимушеної міри, як до можливості зробити разом з дитиною те, на що раніше не вистачало часу.



Шановні батьки!

     Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2020  №211  "Про запобігання поширенню на території України корона вірусу COVID-19",   з метою  попередження масового розповсюдження гострої респіраторної інфекції, спричиненої коронавірусом заклад дошкільної освіти зачиняється на карантин  з 13 березня по 3 квітня!

 

        Коронавірус 2019-nCoV – профілактика та лікування:

   Новий коронавірус 2019 року (2019-nCoV) — це новий вірус, який спричиняє розвиток респіраторних захворювань у людей та може передаватися від людини до людини. Цей вірус уперше був ідентифікований під час розслідування спалаху в м. Ухань, Китай, у грудні 2019 року.

        Симптоми:

     У людини, інфікованої 2019-nCoV, розвивається респіраторне захворювання різної тяжкості із такими основними симптомами:

-гарячка;

-кашель;

-задишка (ускладнене дихання).

       Симптоми можуть проявитися через 2–14 днів після зараження новим коронавірусом. У багатьох пацієнтів 2019-nCoV спричиняє запалення обох легень. 

       Як захиститися від інфікування:

-уникайте близького контакту з тими, хто має гарячку або кашель;

-не торкайтеся обличчя немитими руками;

-часто мийте руки з милом чи обробляйте дезінфекційними засобами;

-ретельно готуйте їжу, зокрема м’ясо і яйця;

-уникайте незахищеного контакту з дикими та свійськими тваринами.

 

      Як запобігти поширенню інфекції:

1)якщо відчуваєте симптоми респіраторного захворювання, обмежте контакти з іншими людьми і використовуйте захисну маску для обличчя (її слід регулярно заміняти/знезаражувати);

2)якщо ви відвідували Китай і протягом 2 тижнів після цього у вас виникли симптоми респіраторного захворювання, негайно зверніться по медичну допомогу;

3)під час кашлю та чхання прикрийте рот і ніс зігнутим ліктем чи одноразовою серветкою, після чого викиньте серветку та вимийте руки;

4)необхідно дезінфікувати поверхні, яких торкалася інфікована людина.