prvo.jimdo.com Blog Feed

Тиждень права! (Пн, 17 дек 2018)
>> Далее

Відкриття Комунальної установи «Первомайський районний інклюзивно-ресурсний центр» Первомайської районної ради Харківської області (Fri, 14 Dec 2018)
>> Далее

І (районний) етап Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України у 2018/2019 навчальному році (Thu, 06 Dec 2018)
>> Далее

Олімпіада з російської мови та літератури (Sun, 25 Nov 2018)
>> Далее

Олімпіада з історії (Sat, 24 Nov 2018)
>> Далее

28 грудня в нашому закладі дошкільної освіти відбулося свято Нового року. Вихованці разом із школярами початкової школи зустріли діда Мороза та Снігуроньку, весело танцювали, розповідали їм вірші та грали в веселі ігри.

В закладі дошкільної освіти відбулося свято осені. Воно виявилося дуже яскравим із теплою атмосферою. Вихованці були яскраво одягнені, розповідали вірші про осінь та виконали осінній танок із золотавими листочками в руках. 

 4 жовтня 2018 року в стінах Михайлівського НВК було проведено свято до дня працівників освіти. В святковій програмі прийняли участь й наші вихованці закладу дошкільної освіти. Наші дітки говорили слова привітання в адресу працівників освіти, а також виконали веселий танок. 

План проведення заходів у Михайлівському дошкільному підрозділі

щодовідзначенняВсеукраїнського Дня дошкілля

Назва заходу

Дата проведення

1

Відкриття Тижня дошкілля. Заняття «Дитсадок веселий дім – затишно у нім усім»

 

Виставка малюнків «Мій дитячий садок»

24.09.2018

2

Виставка творчих робіт вихованців та працівників ЗДО;

Колективна робота над аплікацією «Наш улюблений садок»

25.09.2018

3

Спортивні ігри та розваги «Екомарафон»;

 

Оформлення фотовиставки «Дозвілля у садочку»

26.09.2018

4

День відкритих дверей узакладі дошкільної освіти«Дитсадок веселий дім – затишно у нім усім»

27.09.2018

5

Урочисте привітання працівників зі святом Всеукраїнського Дня Дошкілля;

Висвітлення святкування Дня дошкілля на сайті дошкільного підрозділу

28.09.2018

 

День дошкільника – це день особливої уваги до тих, хтовиховує і кого виховують в дитячих садках. Аджедужеважливо, як, а найголовніше, ким і в якихумовахзакладається фундамент майбутньоїособистості. Цей день об’єднуєпрактиків, науковців, батьків і дітей, переконує у пріоритетностідошкілля.

В рамках святкування Тижня дошкілля в дошкільному підрозділі «Росинка» пройшли тематичні заходи, спортивні розваги з участю дошкільників, їх старших друзів – учнів початкових класів, батьків вихованців та педагогів, виставки малюнків, творчих робіт та фотовиставки.

24 вересня було відкриття Тижня дошкілля. Було проведено заняття вихователем «Дитсадок веселий дім – затишно у нім, усім». Захід пройшов в теплій і дружній атмосфері. Була проведена виставка малюнків «Мій дитячий садок», вихованці за допомогою малюнка намагалися якомога краще передати свої враження від садочку та перебування в ньому.

25 вересня була проведена виставка творчих робіт вихованців та працівників ЗДО. А також проведена колективна творча робота над аплікацією «Наш улюблений садок». Дітки із задоволенням виконували розподілену між собою роботу і в результаті чого була створена чудова аплікація, в яку кожна дитина зробила свій творчий внесок.

26 вересня маленькі спортсмени із задоволенням прийняли участь у змаганнях, виконували різні вправи та естафети. Був проведений «Екомарафон» - спортивна розвага з участю старших друзів – учнів початкових класів. Учасники змагання були нагороджені солодкими призами. В другій половині дня була здійснена фотовиставка «Дозвілля у садочку».

27 вересня був проведений захід - День відкритих дверей у закладі дошкільної освіти«Дитсадок веселий дім – затишно у нім усім». Була проведена екскурсія дошкільним підрозділом для батьків, організована робота консультативного пункту. Також вони мали змогу ознайомитися із виставками дитячих робіт.

Закінчився Тиждень дошкілля урочистим привітанням працівників дошкільного підрозділу зі святом Всеукраїнського Дня дошкілля. Цього дня були сказані добрі слова на адресу тих, хто віддає свою любов малюкам, розвиває в них найкращі риси, виховує й навчає життєвої мудрості. А також працівники дошкільного підрозділу були нагороджені подяками за сумлінну працю та добросовісне виконання своїх обовязків, та причастовані солодкими подарунками.

Це свято обєднало дітей, педагогів та батьків, усіх людей, причетних до дошкільного дитинства.

 

 

Тиждень дошкілля промайнув швидко та радісно. Він запам’ятався дорослим і дітям Михайлівського закладу дошкільної освіти «Росинка» веселими та яскравими подіями.

Батьківські збори із батьками майбутніх першокласників 10 червня 2017 року

10 червня 2017 року у дошкільному підрозділі Михайлівського НВК відбулося свято " Прощавай, садочок". У цей день майбутні першокласники показали свої вміння та навички, які здобули за роки навчання та виховання у садочку. Цього року 7 дошкыільнят попрощалися із турботливою та доброю вихователькою _ Микишенко О.О. Це - Семенюк Аліса, Андрєєви Даша і Даня, Мигович Ліза, Синяєв А.,Лінкін Саша, Москаленко Аня. Щасливої дороги в 1 клас!

Тиждень безпеки руху у дошкільному підрозділі

Конспекти занять із вихованцями

Природне довкілля

 

Мета : Закріпити знання дітей про пору року – осінь.

      Вчити помічати осінні зміни в рослинному світі.

Покращувати моторні навички дітей, удосконалювати координацію та цілеспрямованість основних рухів.

 

Обладнання : Куточок осіннього саду, запис музики А. Вівальді  « Пори року», «Осінь»;папір із зображенням  дерева, гуашеві фарби червоного та жовтого кольорів, великий іграшковий

Їжачок.

 

Хід заняття :

Вихователь : Діти в мене є знайомий їжачок Стьопа. Давайте завітаємо до нього в гості.

(заходять у сад).

-Як тут гарно! Чарівниця –осінь встигла розмалювати сад,як художниця.

Ви впізнаєте осінь у нашому саду?

Діти 3-4 років : Листячко злетіло з дерев.

Діти 5-6 років : Не чути птахів.

Вихователь : Назвіть птахів, які відлетіли  зимувати у теплі краї ?

А які залишились у нашому селі? Яких ви бачите у нашому саду?

Їжачок ще до нас не дійшов, поки він прийде, давайте роздивимось які дерева ростуть.

Діти : яблуні, вишні, сливи.

Скільки листя на землі? ( Багато)

А якого вони кольору? ( Жовтого, червоного, коричневого).

Збираємо листочки і йдемо до нашого залу.

Вихователь :

Осіння музика до нас завітала. ЇЇ написав композитор Вівальді. Потанцюємо під цю музику з листочками. Уявіть що ми листочки і кружляємо від подиху вітру.

Вітерець легенько дме – листочок рухається. Поступово збираються хмари, сильніше дме вітер… Листячко тріпоче, кружляє і встеляє землю килимом.

( Діти роблять рухи за вихователем)

 

Холодно, мабуть буде дощ.

Хто знає вірш про дощик.

(Діти розказують промовки про дощ).

Вихователь :

Ми зараз заховаємось, щоб не змокнути, і візьмемо листочки, у праву руку- червоний, а в ліву – жовтий. Поставимо листя у вази. Червоне листя – у червону вазу, жовте листя – у жовту. Які гарні букети утворились.

-          Чомусь довго Їжачка Стьопи ми не можемо зустріти. Давайте його пошукаємо.

-          (Шукаємо, знаходимо з двома кошиками : один великий, другий - малий).

Їжачок де ти був? Чому сумний?

Вихователь : Діти,  Стьопа зажурився, бо має завдання від осені назбирати грибочків і скласти великі у великий кошик , а маленькі – в маленькій. Допоможемо йому? Покладіть великі гриби у великий кошик, а маленькі у маленькій.

Їжачок дякує вам за допомогу.

(Діти 3-4 років проводжають їжачка і для них заняття закінчено).

          Вихователь : А ми діти, будемо сумувати за фарбами осені, бо незабаром прийде         зима. Тож давайте їх намалюємо. Але внас немає пензлика, тому ми будемо малювати пальчиками.

(Діти підходять до столів, закочують рукава, малюють осінній листопад пальчиком.Звучить спокійна музика)

-Що ви намалювали ?(Листочки, ягоди калини

-Які фарби використали (Червоні, жовті)

Ми будемо дивитися на наші малюнки і згадувати осінь.

(Всі разом вивішують дитячі малюнки на огляд батьків)

 

 

 

 

 

Сенсорно-пізнавальний простір

Мандрівка улюбленими стежками Лісовичка.

Мета. Уточнити знання дітей про частини доби; закріпити вміння лічити предмети в межах числа 3; правильно називати геометричні фігури; прищеплювати любов до природи.

 

Хід заняття.

-         Як розпочинається ранок у вас, діти?

-         Ходімо до лісу – пошукаємо щось цікаве.

(По дорозі хтось поспішає)

Лісовичок. Мене звати Лісовичок.

Вихователь.Візьміть нас із собою, дідусю Лісовичку.

Лісовичок. Коли так, то ходімо разом по моїй улюбленій стежині до одного дуже мудрого дерева. А дорога до нього далека, і тому можуть трапитися різні пригоди.

Вихователь. Чого ж це ти, Зайчику, плачеш?

Зайчик. Усі ж бо я городи обійшов

І ніде капусти не знайшов.

Лісовичок. (показує в корзині моркву). Ти, Сашко, дай одну велику морквину, а ти, Іро, дай меншу, а ти, Іван – найменшу. Скільки морквин ви дали зайчику?

Фізкультхвилинка.

(Ідуть далі і зустрічають Їжачка, який щось шукає).

-         Діти, а це хто такий?

Іжачок. Я пригощу вас обідом, коли ви мені допоможете зібрати яблука і груші, які я ніс до своєї домівки, але зачепився за кущик, і вони розсипалися.

Вихователь.  Скільки груш ніс їжачок? (Дві)А скільки яблук?(Три) Чого більше?

-         Настав день у лісі.А чим ви займаєтеся вдень?

(Ідуть під музику далі, де звертають увагу на трьох ведмедів, які не можуть перейти струмочок. Діти з будівельного матеріалу викладають три доріжки(місточки): дві – широкі, 1 – вузьку).

(Стоять три хатинки з позначками геометричних фігур: трикутник, коло, квадрат. Дітям роздають геометричні фігури. По сигналу: «Раз, два, три – до ведмедика в хатинку швидше біжи!» - діти біжать до тієї хатинки, яка геометрична фігура є в руках і на хатинці).

Підсумок заняття.

 

 

 

Сенсорно-пізнавальний простір

 

Котик і півник.

Мета. Закріпити знання дітей про цифри у межах 5, вміння співвідносити цифру з числом, розрізняти і називати геометричні фігури. Вправляти у вимірюванні сипучих речовин (поняття мірка).Розв`язувати прості арифметичні задачі. Розвивати логічне мислення, уяву.

Хід заняття.

Вихователь.

Казок чимало є на світі

І веселих, і сумних.

Хіба зможемо прожити

Ми без них?

Сидить півник на печі,

Їсть смачненькі калачі.

Тут Лисичка пробігає,

Швидко півника хапає.

Біжить Котик рятувати,

В лисички півника забрати.

-         Це казочка «Котик та Півник». Трапилося лихо. Котик прислав нам звукового листа. Давайте його послухаємо:

«Добрий день, малята! Я звертаюсь до вас за допомогою. Лисичка-сестричка забрала мого друга – Півника, якого я дуже люблю, з яким ми дружно жили в одній хатинці. Сховала Лисичка Півника і не віддає, я вже просив її, сварив, пісні співав – нічого не допомагає. Лисичка сказала, якщо я розв`яжу всі математичні завдання на казковій галявині, то знайду Півника і зможу забрати його. Допоможіть мені, малята!»

-         Вирушаємо на допомогу Котику-братику.

Завдання «Чарівні окуляри»

-         Діти надівають окуляри і називають предмети такої форми, яку мають лінзи. Переходять місточок з геометричних фігур(ставати можна тільки на кружечки).

Гра на емпатію  «Я – цифра».

Дидактична гра «Знайди будиночок для жучка»

-Лисичка розсипала з мішечка зерно, яке Котик ніс своєму товаришеві. Треба його переміряти і зібрати в мішечок. Кожен з вас повинен висипати по 5 мірочок.

Фізкультхвилинка.

Лисиччині задачки.

Три руді лисички

Грались на травичці.

З них одна сховалась.

Скільки їх зосталось?

Їжачок по гриби пішов.

5 грибочків знайшов,

4 в корзинку.

Скільки на спинку?

 

Завдання на картках.

-         Знайти і зафарбувати найвищу ялинку і найширший місточок.

-         Знайти найбільший і найменший будинок, найдовший і найкоротший кораблик.

-         Намалюй стільки кружечків, скільки показує цифра.   

Викладання з геометричних фігур.

-         Що виклав? Які геометричні фігури використав? Скільки кружечків(квадратів, трикутників)?

Гра «Підбери ключик».

Діти підбирають до замочка потрібний ключик і визволяють Півника з будиночку. Півник дякує дітям.

Підсумок заняття.

 

 

Новорічне свято